Osijek, 27. studenog 2024. – Ususret besplatnoj online radionici Internetski marketing i brendiranje, koju Pučko otvoreno učilište Osijek organizira povodom Dana grada Osijeka, Marin Seleš mi je postavio nekoliko pitanja.
Kroz odgovore sam budućim polaznicima i svima zainteresiranima pojasnila što mogu očekivati od edukacije i koja će znanja steći. Fora nam je interview, nadam se da ćete pročitati.
Našli smo se s našom profesoricom Željka Kolarić koja sve više mladih, ali i onih starijih, pa i onih “zlatne dobi” uvodi u svijet društvenih mreža. Poznavanje digitalnog okruženja na osobnoj, ali i za zainteresirane na profesionalnoj razini, danas je sve važnije.
Povodom Dana Grad Osijek i Tjedan cjeloživotnog učenja, Pučko otvoreno učilište Osijek organizira besplatnu online radionicu “Internetski marketing i brendiranje” – uvodno predavanje za novu mikrokvalifikaciju za koju uskoro kreću upisi putem HZZ vaučera!
Tim povodom smo joj postavili nekoliko pitanja:
1. Kako si se ti, žena s brdo različitog iskustva u realnom i javnom sektoru, našla u ovom poslu ili još zanimljivije, u situaciji da prenosiš svoje znanje iz ovog područja?
Vjerovali ili ne moja poduzetnička priča započinje upravo s Pučkim otvorenim učilištem Osijek! Prije gotovo 5 godina saznala sam za edukaciju “Škola digitalnih kompetencija” u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Osijek i Bamboo Laba. Kako sam se uz svoj primaran posao dugo vremena volonterski bavila društvenim mrežama, a uz to sam i veliki pobornik cjeloživotnog učenja, upisala sam edukaciju kako bih naučila više o oglašavanju na društvenim mrežama i stekla nova znanja. Edukacija mi se jako svidjela, a kroz razgovor i sjajne povratne informacije od mentorice Ene Valentine Đerek javila mi se poduzetnička ideja o otvaranju vlastite agencije specijalizirane za digitalni marketing i odnose s javnošću. Taj me posao jako ispunjava, zanimljiv je i kreativan, radim ga u svoje slobodno vrijeme, a uz primarno zaposlenje dobro dođe kao nadopuna kućnog budžeta.
Zbog iskustva stečenog kroz godine rada u branši, pozivana sam voditi razne edukacije iz područja digitalnog marketinga, pa je tako došlo i do ove suradnje s Pučkim otvorenim učilištem Osijek. Fun fact je da sam kao djevojčica željela biti profesorica engleskog, tako da me posao nastavnika ipak pronašao.
2. Što polaznici ove uvodne, a kasnije i duže edukacije mogu očekivati?
Na uvodnoj ću radionici pojasniti što sve učimo i radimo na edukaciji Internetski marketing i brendiranje, kako bi potencijalni polaznici znali što mogu očekivati. Polaznici će kroz ovu edukaciju steći znanja i vještine koje su im potrebne za osmišljavanje i provođenje marketinške komunikacije kroz digitalne kanale, naučit će odrediti tko su im ciljne skupine i kako do njih doći, koja je društvena mreža najbolja za njihov brand, puno ćemo raditi na contentu, učit će o influencer marketingu, e-mail marketingu, pojedinim društvenim mrežama poput npr. Facebooka, Instagrama, TikToka, LinkedIna, YouTubea i njihovim specifičnostima, radit ćemo oglašavanje, a uz još mnoge druge teme naučit će koristiti vrlo korisne digitalne alate kako bi bili spremni za samostalan rad.
3. Tko su ti ciljana publika / polaznici, ili ne ciljaš nego zoveš sve otvorenog uma sa željom da se uključe u procese cjeloživotnog učenja?
Kako će polaznici i naučiti na edukaciji, uvijek nam je važno imati ciljanu publiku. Kod Internetskog marketinga i brendiranja imamo nekoliko ciljanih publika. To su vlasnici tvrtki koji žele poboljšati svoj nastup i vidljivost na društvenim mrežama te ostvarivati veću prodaju svojih proizvoda i usluga, osobe koje žele steći znanja i vještine koje će im omogućiti otvaranje vlastitog posla ili zapošljavanje u ovoj branši te svi oni koji privatno ili poslovno žele unaprijediti svoju prisutnost na društvenim mrežama.
4. Koja je tvoja točka preokreta bila u cijelom ovom poslu? Jedan detalj / moment koji te naveo da se počneš baviti Internetskim marketingom i brendiranjem?
Definitivno edukacija “Škola digitalnih kompetencija” u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Osijek i Bamboo Laba. Tada su mi se otvorili vidici, sve mi se posložilo i znala sam što i kako želim dalje.
5. Kako bi glasio tvoj poziv na događanje?
Kroz edukaciju Internetski marketing i brendiranje steći ćete znanja i vještine koje će vam pomoći naći vaše mjesto pod “digitalnim suncem”. Edukacija se realizira kroz vaučere Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, a mogu je koristiti i zaposlene i nezaposlene osobe, tako da vam zapravo treba samo želja za učenjem, dobra volja i vaše vrijeme. Vjerujte, isplatit će vam se! Radujem se novoj generaciji polaznika.
Srijeda 4.12., od 18 do 19 sati, online.
BESPLATNO uz obaveznu prijavu.
Rok za prijave: 02.12.
ravnatelj@pucko-uciliste.hr